13-06-09

Godmorgon!
 
Har spenderat morgon till städning av lägenheten och har precis satt oss ner i soffan tillsammans framför TVn. Om någon timme ska vi gå till Jakob och hämta bilen och vid tre åker jag, Tim, Pernilla, Linnéa och Andreas mot Rättvik. Ska städa ut det sista ur stugan, lämna in nycklarna och sen ska jag och Tim åka och hämta en kattunge från Pernilla. Äntligen ska Nova få en kompis och det ska bli så mysigt med en liten kattunge här hemma.
 
Jag och min absoluta favorit ♥
 
Igår fick vi även veta något riktigt underbart, resan till Thailand i vinter är bokad så på självaste julafton lämnar vi kylan och åker till underbara varma Thailand i två veckor! 

Kommentarer
Postat av: Per Keckman-Persson

Välkommen ner till värmen!

Svar: Tackar :D
Edda

2013-06-09 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0