13-06-26

Godmorgon!
 
Har sovit av och till ifrån fyra imorse. Katterna har haft oändligt med energi och jagat varandra runt i hela lägenheten. Så sen fyra har jag försökt somna om och innerligt hoppats på att klockan ska bli mer så att jag kan kliva upp. Är så himla lättväckt och rädd att de ska riva något, så att sova djupt med speciellt Molly i lägenheten är inte det lättaste. Så ja, klockan slog 05.10 och det kändes ok att gå upp och ge dom mat och sen lägga sig i sängen med datorn igen. Känns supertidigt, men egentligen ska jag ju åka om en timme, och vanligtvis brukar jag ju gå upp ungefär en timme innan jag ska någonstans. 
 
Jaha, ja det skulle tydligen regna idag, och det kan det gärna få vänta med någon dag. Har ingen lust att cykla till och från jobbet i regn, sen om det regnar när jag springer gör väl desamma men ja, uppehåll är aldrig fel. Regna kan det göra om nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0