Aka biiiil

Hejsan allihopa.

Imorse nar jag vaknade sa skulle vi nastan pa en gang satta oss i bilen for att aka tva timmar tillbaka till det dar stallet dar vi var tidigare. Kiah skulle fa en ny Ipod och sa skulle vi byta Kiahs skrivbord. Det var faktiskt ratt kallt ute idag, eller kallt och kallt men det var kallare an vad det brukar vara pa morgonen. Men nar vi var framme sa var varmen tillbaka igen. Jag har varldens traningsvark fran traningen igar aven fast vi knappt gjorde nagot.. Sa valtranad var jag liksom. Juste, igar kopte jag tre par Cheer-shorts ocksa, ett par rosa, ett par marinbla och ett par grona. Tihi, billigt har ju. Nu har alla akt bort men jag valde att stanna hemma da jag typ ar dod.

Pa vagen hem sa at vi pa nagon god resturang, tog nagonslags chickenwrap, sa fick man tva melonbitar till och strips. Det var asgott! Sen alskar jag att dom kommer och fyller pa ens vatten HELA tiden. I LOVE USA!

Imorgon ar det dags for traning igen, vad som hander innan det ar oklart, men det visar sig. Nu tankte jag ta ett glas vatten och sen lagga mig i sangen och kolla pa film eller nat! :)

Kommentarer
Postat av: louise

Kan du inte skriva ut vad klockan är i U.S.A i varje inlägg? :)

2010-08-18 @ 21:45:42
URL: http://louiselinders.blogg.se/
Postat av: Isä

Kysele pikkusen niitä paikkojen nimiä niin tiedät missä olet käynyt. Apple store luultavasti on Columbuksessa?

2010-08-19 @ 17:52:14
URL: http://jaahur.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0