Bildbomb, andra dagen


Ground zero, där twintowers brukade stå


memorial place, det stod 11 namn, beskrivningar för personen som anhöriga gjort, en stor kristall som representerade en tår, och även 11 vattendroppar som droppade.


wallstreet


the statue of liberty


på båten


lovisa, sofie, britta, jag, jenny


Citat från en viss Linnea Holgersson - "håret är som finast när det blåser"


tre av mina nya ringar, får dock inte upp den andra bilden..


dagens outfit från bron dårå


bro


Godaste drickan ever, i will miss it when i come back, finns i typ 100 olika smaker och säljs överallt


"åh kolla träden, dom ser ut som... militären"

gruppbild på alla, svenskar,danskar,norskar,finsk (det var bara en finsk tjej) i Brooklyn


me (syns det att britta har mycket bilder på mig eller?, haha och jag har inte ens visat hälften..)


jag och britta,


lovisa,britta,jag



snygga killmodeller utan för Hollister, (a)


donken med gänget ;)


jag med godaste smoothisen ever


visste ni att min hemstad + dafa är en förbjuden kinesisk religion? haha det stod ett gäng kineser och protesterade, fast det såg mest ut som yoga..


"hi, can we take a picture with you?"


duktiga britta lyckades träffa sin familj på chinatown


hahah vi hittade paljett-bh'ar inne på en butik! haha


så kan man göra om man inte orkar prova kläderna ordentligt


walking on the street


fontän


WATCH *gör som britta på bilden* TOWER. Hahaha internskämt..

Sådärdå, nu ska jag packa ner datorn och chilla sista timmen innan flyget går, ja jag vet jag skrev fel på förra inlägget..

Kommentarer
Postat av: isä

Kylläpä kerkesitte nähdä paljon New Yorkia. Militääri puu on muuten plataani, platan.

2010-08-13 @ 22:51:36
URL: http://jaahur.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vad mycket du hann se på två dagar! Jag förstår att du har njutit av tiden där! Fortsatt trevlig resa till Little Hocking!

2010-08-13 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0