billiga skor!!!

hej!

Idag var det meningen att vi skulle pa Bakesale men alla var trotta och pa ratt daligt humor sa vi skippade det och akte och handlade saker istallet. Jag kopte pa forsta stallet lite strumpor sanadar laga som man kan ha i ballerina skor och sminkborttagningsmedel, pa andra stallet kopte jag sanadar sma flikar till min mapp sa att jag kan sortera upp olika kurser, markeringspennor och en hylla (stall what ever) till mitt skap. sen akte vi till Tj maxx och dar hittade jag jatte sota bruna kilklackar for 20 dollar, alska!! (20 dollar ar ca 140 kr) sa jag ar glad. Snart ska vi aka och lamna nagot till Kiah till hennes pageant och sen ata. Ikvall blir det val att kolla pa hennes pageant, forhoppningsvis gar det bra!

men nu ska vi aka :) skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0