Cornelia med familj på middag

nu har cornelia m. familj varit här och ätit och umgåtts. Det var jätte trevligt!! Sjukt kul att träffa alla igen, det var så länge sedan sist. :) Vi åt jätte god mat och åt kladdkaka till efterrätt, gud vad jag ätit tårta senaste tiden.. Alldeles för mycket, haha men det är så det ska vara.

Imorgon ska jag packa klart allting (det jag inte gör ikväll) och sedan ska vi in till stan och fixa något med banken. Sedan bär det av till min kära bror kalle, vi skulle umgås och äta lite sådär sista dagen i sverige! ♥ Ska bli askul, men så jäävla tråkigt att åka hem, kommer sakna min bror till döds.. Bröder rättare sagt! Usch, för dom är bäst i världen! Så det så. Sen ska jag hem och fixa klart allting, och sedan ska jag förbi Cornelia hämta mina minneskort och min bok. Efter det drar jag till Johanna en snabbis och säger hejdå.. Kommer bli tungt, bästa vännen ju.. Sedan bär det av mot arlanda, där ska vi bo på Arlandas hotell över natten. För att sen samlas kl 7 på tisdag. Men jag skriver mer imorgon såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0