Det sista

Godmorgon!

Idag äre det sista som gäller, få ner allting i väskan, packa handbagaget, säga hejdå till min bror, till johanna och till cornelia, ladda allting inför bilresan, inte glömma någon laddare så att jag kan ladda innan jag åker.. Osv. Nu ska jag äta frukost och duscha. Hinner jag så ska jag spela in en video där jag pratar engelska, så att jag kan jämföra när jag kommer hem.. Ska alltså göra en när jag kommer hem också. Såklart så ska ni få se den då! Påtal om videos, så har jag fortfarande inte fått godkänt från Videofy.me, så mina videosar dröjer.. Dock har jag dom klara på datorn så.. Så vi får se hur det blir med dom! Förlåt fellan.

Nu FRUKOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0