Friday morning

Godmorgon!

Klockan ar nu 10.45 och jag har precis duschat och atit frukost. Jag har ingenting att gora forens Alexa kommer hem fran sin balett halv tolv. Senare idag ska vi aka till The mall och jag ska kopa flippflopps och forsoka hitta ett par solglasogon.. Far se hur det gar. Jag maste snart ga ner och kolla om min tvatt ar klar. Jag har faktiskt lart mig att tvatta klader! *jatte stolt*!

Jag har faktiskt inte sa mycket traningsvark som jag hade forvantat mig, for efter hur hart jag tranade igar sa hade jag forvantat mig att bli sangliggandes idag. Men det ar faktiskt inte ens varre an vad det var igar. WOHO! Lite ont i skulderbladen, eller ja under dom men i can live with that. Tankte fixa mina tanaglar for dom blev forstorda igar nar jag malat dom och hade brattom. Och ja, varenda javel malar tanaglarna har av nagon anledning.. :)

Men nu ska jag avsluta och kolla till tvatten och sen fixa mig! :)

Kommentarer
Postat av: Santos

Gud vad skönt de måste vara i USA! Jag har fortfarande inte fått min placering men den skulle tydligen komma nu i veckan :) Ska vi länka varandra?

2010-08-20 @ 23:43:38
URL: http://unitedstatesofsantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0