Fullproppat schema

Åh nu närmar det sig! Imorgon är det exakt en vecka kvar tills jag för första gången kommer få träffa min värdfamilj!! Kommer bli så galet roligt. Veckan är dock fullproppad med saker att göra.

Idag efter mitt jobb ska jag iväg till Djurås och sova hos Madde! Imorgon har jag väl inga större planer när jag kommer hem därifrån, kanske börja packa lite? I och för sig så ville ju Amanda hitta på något innan jag åker så jag kanske kan träffa henne Fredag kväll? Lördag ville johanna ses, och på söndag kommer Cornelia med Familj hit och äter lite och säger hejdå. Och sen är det måndag och dags att åka mot arlanda, då ska jag stanna vid Johanna och min bror Kalle och säga hejdå en sista gång. Måndag-tisdag sover vi på Arlanda hotell efter som vi har samling runt 7 på tisdag..

Inte mycket kvar alltså.. Herregud, i'm sooo nervous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0