It's not easy to say goodbye.

Nu har jag varit hos min bror en sväng, vi åt jättegod mat och umgicks en sista gång. Usch vad det inte var roligt att säga hejdå till folk som står mig så nära, denna gången var det madde och kalle. snart är det Cornelia, Jakob och Johanna! Jag skulle egentligen bara flytta över mina pengar från ett bankkonto till ett annat, samt spela in videon.. men jag kunde inte låta bli att blogga också! Allt för er mina änglar.

Men nu lär jag fortsätta med det jag skulle, för jag har en del saker jag måste sortera ut från resväskan för nu ser det ut såhär: Resväska, max kg 23, jag har 21. Handbagage, max kg 8 jag har 7.5.. Så ni förstår mitt problem hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0