Lite saker jag gjort hittills

Det har har jag hunnit med pa ett dygn.

  • Varit i fem delstater (new york, florida, virginia, west virginia och ohio)
  • Varit pa bade en fundraiser och en bakesale
  • Varit pa min livs forsta babyshower
  • Akt bil en massa
  • Druckit varldens storsta lask
  • Brant mig och fatt en brottarryggs-branna
  • Insett att varenda ungdom i det har omradet har pa sig flippflopps, ALLA verkligen ALLA har det. forutom
  • jag.
  • Skrattat at varldens sotaste unge, som dansade och sjong, assa alla skrattade for hon var underhallande. 7 ar var hon. Tell you more later\
  • Atit pa en lokal resturang

Kommentarer
Postat av: Isä

Niinhän sitä sanotaan, että Amerikassa kaikki on suurta ja paljon kerkeää tapahtua! Sopeudu nyt Amerikan-elämään. Päivitä blogiasi kun ehdit, älä stressaa itseäsi sillä. Kirjoita päiväkirjaa ja anna blogissasi silloin tällöin pieniä yhteenvetoja.

Aurinko siellä paistaa niinkuin Mallorcalla. Aurinkovoidetta? Brottarryggs-bränna, siis hartiat palaneet? :(

P.S. Newark sijaitsee New Jerseyssä. :)

2010-08-15 @ 08:12:40
URL: http://jaahur.blogspot.com
Postat av: natalie

hoppas du har det lika bra som det låter! :D

2010-08-15 @ 17:08:35
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0