Monday

Godmorgon!

Klockan ar nu 11.05 och jag har precis gatt upp. Igar var vi pa Riley's 2 ars kalas, han alskar Toy Story sa hela kalaset var i det temat. Tartan var toy story, presenterna var toy story, ALLT! haha det va jatte gulligt. Hela deras slakt ar sa himla snalla, alla ar trevliga, fragar fragor och skamtar. Och den ar full av barn, smabarn huur sota som helst! Efter det akte vi hem och tog det lugnt. Todd grillade hamburgare, vi kokade majs som ar plockad fran deras farfar och farmors gard skulle jag tro, det enda som var lite annorlunda var att vi hade smorgasbrod istallet for hamburgarbrod. Men det var gott anda. Jag har kollat klart pa desperate housewives sasong 3 och insett att jag redan sett den sasongen typ.. Och lite av fjarde eftersom jag minns vad som hander efter.. Surt men sa kan det ga! Igar var det en "kall dag" bara 25 grader.. haha jag fros faktiskt.

Idag ska jag och alexa mala om min byra och .. ja jag vet inte riktigt vad som hander sen men det visar sig! Men jag skriver kanske mer ikvall! Pa onsdag borjar min skola.. laskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0