My first OVA practise

Nu ar jag hemma fran min forsta OVA-traning. (OVA - Ohio valley allstars) Det gick faktiskt jatte bra. hade traning fran 17-20, forsta timmen hade jag gymnastik och det gick helt okej, maste fa till min flickis.. men det kommer val. Efter en timme med gymnastik sa var det dags for traning med Senior level 2/3 laget. Det var jatte fa dar men det gick val helt okej. Fick vara topp for forsta gangen pa lange, blev en prep. extension och en extension. Traffade massa folk som kommer att ga pa min skola. En som heter Angela och en som heter Dana hade jag gymnastik med och lite sahar lat det:

Dana - You really look like an Ashley, I'm gonna call you Ashley.
Jag - haha, that's fine, Ashley is a pretty name, so you can call me that!
Angela - But I will call you George!
Dana&jag - GEORGE? what kind of name is that?
jag - you are so not allowed to call me that! haha

Tyvarr sa borjade jag reagera pa George efter ett tag eftersom de kallade mig det hela tiden.. Haha, sen tyckte nastan alla i mitt lag att jag sag ut som en Kendra. Sa jag far helt enkelt byta namn till kendra, ashley eller george.. Vad tycker ni?

Wellwell, jag har precis atit en makaroner med ost tallrik ASGOTT haha och ska val snart ga och lagga mig.. ska upp imorgon tidigt for att aka tillbaka till Apple store med Kiah och Kristy.. Men hellre det an att sitta hemma och sega. Om en vecka borjar skolan pa onsdag. Angela och Dana lovade att ga och ata med mig forsta dagen, soo sweet av dom! :)

Pussgodnatt, klockan ar ju nastan mycket har!

Kommentarer
Postat av: Isä

Yrjö kuulostaa kivalta! :)

2010-08-18 @ 16:41:02
URL: http://jaahur.blogspot.com
Postat av: Albin

tjosan!

Länka varandras bloggar?

Hojta te isf (:

Ska också vara utbytesstudent kan tilläggas! :D



peace

2010-08-26 @ 01:08:02
URL: http://albinsusatripp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0