Pageant

Godkvall allihopa, eller ja natt for er. Klockan ar nu 10.37 PM och vi har kommit hem fran Kiahs pageant. Da runt halv 2 nar jag skrev senast sa akte vi mot Marietta for att lamna strumpbyxor till Kiah och ata mat. Jag at pasta och kyckling med smalt ost pa, om man forenklar forklaringen lite. I alla fall, vi gick runt i lite olika affarer, jag hittade ett lappglans, tva nagellack och tre paket Sillybands. Sillybands ar varldens javla mode pa det har stallet, det finns nog inte en ungdom som INTE ager minst en sillyband, vissa pa gymmet har over 300. Det ar som gummiarmband som ar i olika former, sa nar du tar av dig bandet fran handleden sa blir det en form igen. Jag kopte prinsessor *glow in the dark*, Hitta nemo och Love-grejs (dom var rosa, det var anledningen haha). Men love banden var jattesma, sa jag ska leta pa nagon liten unge pa gymmet och byta ut mina mot nagra storre. Mina prinsessband ar awesome, har klackskor, kronor, slott, prinsessor, sana dar fe'-stav (hittar inte apostrofgrejen som ska vara over e'et om det nu ska vara nagot.)

Kl 7 borjade Pageanten, det borjade med att dom pratade lite, sen kom alla tavlande in och gjorde en gemensam dans som de ovat in och korde sin personliga presentation, dar de presenterar sig sjalva, vad de vill gora i livet och lite annat sant. Kiah sa till exempel att hon skulle borja plugga pa Washington state for att senare i var byta till ett annat college och hon skulle studera till antingen kiropraktor eller inom sjukvard i alla falll. Sen bytte de om till sina fina klanningar och kom ut pa scenen igen for att modella pa scenen och fa lite fragor, forst fick de ga runt en och en pa scenen och posa lite medans han som pratade laste upp deras "beskrivningar". Nar alla 10 tavlande gjort det sa gick de upp en och en igen for att fa lite fragor som de skulle svara pa. Det gick bra for Kiah men Kristy trodde inte att hon skulle vinna eftersom hon bara ar 18 och domarna vill oftast att den som vinner ar aldre (aldersgransen ar 18). Vinnaren utses om 2 veckor.

jag och kristy har precis kollat pa en telefon till mig pa E-bay, vi hittade en oanvand ratt ny mobil for 80 dollar som vi nog ska kopa imorgon! Maste aven gora min engelska, psykologi och matte laxa imorgon. Matte laxorna ar tills pa mandag, engelskan tills pa tisdag och psykologin tills pa onsdag. Psykologin ar den lattaste och den som kommer att ga fortast, men dom andra tva kommer ta lite tid.. We'll see.

Men jag ska nog avsluta nu, ska kolla vad resten av familjen som forsvann gor och sen blir det nog sangen!

Kommentarer
Postat av: Isä

Oletpa lyhyessä ajassa kokenut monta Amerikan ihmettä. :)

2010-08-29 @ 15:50:23
URL: http://jaahur.blospot.com
Postat av: julia

kan du börja med bilder om allt du skriver m i inläggen snälla? blir alltid så besviken då jag hoppas på en bild och när jag rullar ner är det bara teeeeeeeeeext

2010-09-01 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0