Schema och rundtur

Gokvall, klockan ar strax 9 och jag har precis kommit hem fran min traning. Det gick faktiskt bra, kan en massa av programmet nu. Om jag minns det imorgon ar val en annan sak, men jag har lart mig i alla fall. Sen gick gymnastiktraningen ocksa jattebra, min flickis blir bara battre och battre. Forhoppningsvis satter jag den snart! Det har kommit snyggaste OVA-bootsen, det ar svarta uggs, med OVA skrivet pa framsidan i stenar, ohio valley pa sidan och sen stjarnor. man kan aven lagga till sitt namn eller en valfri text. I'm sooo gonna buy them! 79 dollar for OVA texten, ohio valley och stjarnorna.

Vi var ju till skolan idag, forst gick vi till Mrs Nuzum som ar A capella larare for hon ville att jag skulle sjunga for henne. Hon sa att det var bra men att hon hellre ville ha mig i Treble Chorus, hon forklarade att vi skulle sjunga lite taylor swift latar som vi sen i var skulle tavla med, och aven lite klassiskt. Det lat i alla fall jatte roligt. Dock var A capella pa 3rd period och Treble chorus pa 7th period, sa vi fick lov att andra lite. Photography forsvann da det var 7th period och istallet lades psychology till och nasta "semester" kommer jag lasa Career education istallet for psychology. Sa sahar ser mitt schema ut nu

1st period: Advanced PE
2nd period: American History
3rd period: Study hall
4th period: American government
5th period: English 3
6th period: Psychology
7th period: Treble Chorus
8th period: Algebra 2

och dar emellan ska en lunch in ocksa, lunchen kostar 2 dollar. Men jag ska nog ta med mat nagra dagar. Pa tal om mat sa ar min "mat lagar dag" har hemma onsdagar, sa imorgon ska jag laga mat till hela familjen. Alla har en egen dag, for den har familjen ater ute jatte mycket och de vill sluta med det. Och pa tal om att ata ute sa at vi pa Olive Garden idag! Huuur god mat som helst, det fanns nagot erbjudande att man fick ata hur mycket sallad och pasta som helst. Sa forst fick vi en jatte god sallad med ett slags brod med nagotslags salt pa, sen fick vi bestamma vilken slags pasta vi ville ha och vilken sas till. Nar man atit upp sa kunde man fa mer om man ville, men tro mig det orkade man inte.. Men det var gott!

Kiah ar hemma ocksa, :) Jag lar ga och duscha typ nu och plocka fram allting infor imorgon, Kristy sa att jag skulle vara klar utanfor huset 7.10 imorgon for bussen. Det skona ar att jag inte behover nagot mer an ett anteckningsblock och en penna imorgon eftersom vi inte ska gora nagot forutom att ga igenom lektionerna.

Men vi hors imorgon! puss


Kommentarer
Postat av: Isä

Onnea ensimmäiselle koulupäivälle!

Kuoro kuulostaa kivalta, sääli että valokuvaus jäi pois. Ota kuitenkin paljon kuvia, siitä se kehityy.

Mielenkiintoista tuo ruuanlaitto. Mitä aiot tarjota?

Psykologiasta ja ammatinvalinnasta (Career education) on varmasti apua tulevaisuudessa.

Onko sinulla sama lukujärjestys joka päivä?

2010-08-25 @ 14:59:47
URL: http://jaahur.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oo, vad spännande det kommer att bli att höra hur den första skoldagen var! Lycka till!! Puss och kram!

Mamma

2010-08-25 @ 16:45:17
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0