Surpriseparty!

ÅH JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER, HELT ÄRLIGT!

Jag skulle hem till Johanna igår för att umgås en sista gång liksom. I alla fall, när jag kommer dit så blir jag överraskad med att Linnea, Gina, Anna, Mia och Sebbe också var där.. ! Dom hade planerat en överraskningsfest, jag som trodde att jag inte skulle få någon. Helt sjukt vad underbara vänner jag har. Av johanna fick jag ett par Gul/blåa pompoms (dock ska jag få en till present imorgon), och av Anna och Mia fick jag Ett collage med bilder på oss och ett citat "vännerna är familjen man väljer själv". Huur fint som helst, då kom tårarna.. Hur ska jag någonsin kunna lämna dom här underbara människorna i ett år? Det kommer inte gå.. Usch, kan inte ni bara följa med mig? Snälla?!

det superfina collaget! ♥

mina pompom's  :D

johanna♥

mia ♥

anna ♥

linnea ♥

gina♥

bengt ♥

I alla fall, Johanna hade gjort iordning Piggelin-bål som vi fick asgod. Så grillade vi kyckling och åt potatissallad och en jättegod sallad till. Vi hade 3 kg kyckling om jag förstod det rätt, haha men det kan behövas när vi umgås.. Till efterrätt fick vi Marängswiss, jättegott! :)

gina var inte så bra på det där med att äta marängswiss! ;)

haha jag johanna och sebbe gick på en liten cykel tur (haha gick på en cykel tur, hur puckat lät det inte då..) hem till honom för han skulle hämta något.. :) Kvällen var helt underbar, vi gick på lite promenader, jag fick säga hejdå till Amanda och allt var bara bäst. Så kom vi till den delen av kvällen då alla skulle åka hem, det blev en massa kramar och lyckoönskningar och hejdåande.. Dock fälldes inga tårar, men dom kommer jag lovar. När alla hade åkt hem så gick jag och johanna och la oss.. SKÖNT!'

TACK FÖR EN BÄST KVÄLL! NI ÄR DOM BÄSTA VÄNNERNA NÅGONSIN, OCH ALLA FÖRTJÄNAR VÄNNER SOM ER!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Åhh vi kommer sakna dig till 1000 tjejen! <3

2010-08-08 @ 16:10:36
URL: http://jelw.blogg.se/
Postat av: Linnea

men fy vilken ful bild på mig haahah xD

DU ÄR BÄST EDDA HURRI! Vi kommer sakna dig som fan! Hur ska jag klara mig utan någon som skrattar åt mina sämsta skämt i ett helt år? :( haha älskar dig! <3

2010-08-08 @ 18:23:07
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com
Postat av: Giina

hahaha ja jag gillar bilden på mig iallafall! :D Asså fan vad vi kommer sakna dig! nu kommer jag ju inte kunna göra parytricket nå mer :O:( Men vi får göra det som fan när du kommer hem istället ;) Älskar dig! <3

2010-08-10 @ 12:18:16
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0