my first football game

Hejsan, nu var det ett tag sedan.. Internet har kranglat och jag har bara inte haft tid.

Igar, skolan var battre an forsta dagen, hittade, fick gym-skap och fick lite vanner. Gymskapet var lattare att oppna (visade sig idag att jag hade fel kombination till det andra skapet OCH att jag delar det med nagon tysk utbytesstudent!!! :o ja han stannar ju i och for sig bara i fem veckor men anda..) Psykologiklassen visade sig vara riktigt intressant och rolig och det ar just nu min favoritklass! Gillas. Efter skolan akte jag buss hem och dar hemma vantade Alexa och deras farmor som korde oss till gymmet. Traningen gick bra och jag kan nu hela programmet, dock lar jag ju ova lite till och sa men jag larde mig hela slutdansen!! :) Kanns sa bra, folk gar mig fortfarande pa nerverna eftersom dom inte kan halla kaften. Kristy blir irriterad och vi far springa (vi springer som straff nar vi inte gor som vi ska..) och hon till och med hotade oss med att vi skulle fa lov att ga pa nagot konstigt satt runt hela gymmet.. Och sen blev hon som jag ar mest irriterad pa irriterad pa andra vilket gjorde mig annu mer irriterad. haha mina sma problem.

Idag hade vi Pepprally, alla lektioner var kortare och jag hann aven kopa en Warren High School tshirt eftersom vi skulle kla oss i skolans farger idag. Folk gar verkligen in for sant har, ALLA (nastan) hade blatt och vitt pa sig, vissa hade varsta utkladnaderna osv. Efter 8th period da jag har algebra som jag kanske ska hoppa av eftersom alla ord och uttryck ar pa engelska och tro mig det ar assvart. Sjalva matten ar typ matte A&B sa det ar inte sa svart men det blir svart. Lovade min larare att gora laxorna och om jag tyckte att dom var svara sa fick jag hoppa av. I alla fall tillbaka, efter 8th period sa gick alla in i the gymnasium (idrottshallen) for pepp rally. Man stod klassvis (freshman, sophomores, juniors och seniors) och sa ropade dom upp alla idrottslag som fick komma till mitten och visa upp sig typ, cheerleadersarna hade lite danser och ramsor och sen var det en tavling vilka som kunde lata mest typ. vi fick gora en hejaramsa och sen skulle varje klass skrika den sa hogt som mojligt. Juniors vinner tydligen alltid men iar vann Seniors.. Men det var sa galet roligt for alla ar sa engagerade och det star overallt i skolan "beet belpre" "Warriors" och massa shit, Belpre ar laget som vi motte ikvall pa varan forsta fotbollsmatch. Efter Pepp rallyn akte jag hem och at mat osv. Sen runt 6 akte vi (jag, alexa, kiah och kristy) till matchen. Det var saaa awesome, det var PRECIS som pa bring it on (forutom att dom inte sog och att lagen inte "brakade") men bandet spelade samma musik, cheerleadersarna stod hela matchen och dansade och korde ramsor, det var 10000 fotbollsspelare (jag svar, helt galet. eller ja jag har da inte sett sa manga fotbollsspelare samtidigt iaf), laktaren var full (pa var sida) med folk som var kladda i blatt och vitt och som hejade forfullt. Allt var sa coolt. pa andra sidan satt Belpres hejarklack, de hade ocksa cheerleaders, dock var deras laktare mindre.. hehe.

Jag hangde runt med Kenzie, Dash (heter egentligen typ Dashna eller nagot krangligare), Dasha (eller nagot), Leanna, och nagra till. Assnalla ar dom, dock fick jag veta att jag ska passa mig for Kenzie, forstod inte varfor men dom sa att jag INTE ville bli forknippad med henne pa fel satt (med dom menar jag Kiah och Kristy).. Sa jag far helt enkelt passa mig.. haha saklart ska jag bli kompis med den jag INTE borde bli kompis med. ja men det loser sig nog.

Warriors vann i alla fall med 42-12, eller det stod sa mycket nar vi gick i alla fall och da var det 3 min kvar.. Sa, go warriors! eller nat.

Imorgon har jag en bakesale och sen har Kiah en Pageant imorgon sa den ska vi kolla pa tror jag! Hon har gjort pageant's sen hon var typ 3 ar gammal, helt galet! Sa far se vart dagen leder, maste nog ga och lagga mig strax for jag ska sta pa wal mart kl 10 imorgon! PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Isä

Mutta hei, etkö Ole siellä opiskelemassa englatia! :) matematiikan sanoista saattaa hyvinkin olla hyötyä myöhemmin. Kiva, että pidät psykologiasta. Se on tosiaan kiinnostavaa. Go Warriors, go!

2010-08-28 @ 15:07:36
URL: http://jaahur.blospot.com
Postat av: Anonym

Hei, kirjoitit että tyypillistä sinulle että saat kaveriksi sellaisen jonka kanssa ei pitäisi olla. Eihän se ole ollenkaan tyypillistä sinulle. Sinullahan on aina ollut hyviä kavereita. Halauksia!

Äiti

2010-08-29 @ 09:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0