Framme i stockholm

Nu är jag äntligen framme i Stockholm på arlandas hotell. Känns skönt att vara framme efter en sån lång bilresa. Först åkte vi förbi cornelia och jag fick tillbaka min bok och mina två usb-minnen. :) Sen blev det att hämta pappa, för att sedan åka och säga hejdå till Johanna. Dock var inte hon klar med min present, såklart ;) haha nejdå, men nu har jag min present, och den öppnas imorgon någongång. Det var inte roligt att säga hejdå till henne, helt sjukt vad den bruden kommer vara saknad, ALLA MINA ÄLSKADE VÄNNER KOMMER VARA GALET SAKNADE (ni vet vilka ni är)! Usch, jag får typ separationsångest och vill bara lägga mig och gråta. I alla fall, efter att jag sagt hejdå till Johanna så åkte vi till min Jakob bror för att säga hejdå till honom. Han kommer antagligen med mamma och pappa och hälsar på sen i vår! Awesome!

Ikväll blir det att ladda ALLA tekniska grejer, försöka få ner johannas present och annat shit.. Väskan väger nu 20,6 kg och handbagaget 6 kg.. Men det SKA gå! Väger dom ens handbagaget? Men jag ska ta ur en tröja därifrån imorgon som jag ska ha på mig. Jag KANSKE uppdaterar imorgon innan min samling, men förvänta er inte för mycket!

Nu blev jag störd.. igen.. haha men jag skriver senare ;)

Kommentarer
Postat av: Amandan ;)

du får ha de bäst där borta ;D

busa lite för mig också ;D

Puss /A

2010-08-09 @ 22:29:03
Postat av: Kalles Madde

Hej snygging! Nu hittade jag hit till bloggen och jag ska visa den för Kalle i morgon också, vi kommer sitta klistrade här framför nu =)

Önskar dig en säker resa och allt gott. Ha så himla skoj!

Puss

2010-08-09 @ 23:26:44
Postat av: Santos

LYCKA TILL! Jag kommer efter snart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0