Vad jag vill ta med mig

Har börjat röja ur garderoben nu, sliter ut allt det jag vill ha med mig, sen ska mamma och pappa hjälpa mig att halvera högen ungefär.. Det kommer sluta med att jag tar med alldeles för mycket ändå jag lovar. Tänkte visa er lite av högen jag samlat ihop nu..

Där har ni två bilder där jag försöker visa min enorma hög, den kanske inte ser så stor ut men det är en massa kläder,

  • 4 klänningar
  • 2 koftor
  • 18 tröjor (tshirtar, linnen, långärmade) + linnet som jag har på mig nu
  • 2 tröjor som man kan ha ovanpå dom andra tröjorna haha
  • en tunikaliknande stickad tjocktröja, haha den förklaringen ja.
  • 3 tränings-tshirtar
  • 4 hotpants
  • 2 par shorts + mina jeans som jag har på mig nu
  • 1 kjol

Där har ni allting jag vill ha med mig, + handduk, handbagage, underkläder och strumpor och ev ett par klackskor.. Så jag tror att det är bra att mina föräldrar finns här och hjälper mig..

Grejen är den att jag verkligen tänkt på att BARA ta ut saker som jag ABSOLUT vill ha med mig, och kläder som jag faktiskt skulle använda, resten ligger kvar i garderoben trust me.. Och Gina, jag har inte packat ett enda par mjukisbyxor ;)

Kommentarer
Postat av: Lily

Hej, Jag har oxå svårt med packningen, ska åka till Idaho. Ska vi länka? :)

2010-08-06 @ 23:09:49
URL: http://Charlottarundin.blogspot.com
Postat av: F E L I C I A

Ja precis, den vidon vill vi se!! (:

2010-08-07 @ 00:44:37
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0