MY 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, flyttade till USA.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej, hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja typ, eller vi pratar aldrig längre men

4. Dog någon som stod dig nära
ja det kan man säga

5.Vilka länder besökte du?
Sverige, USA

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
svensk jul, det är väl det.. :P

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
10 augusti! Hela P&L veckan,

8. Vad var din största framgång 2010?
Att våga mig hit och att prata engelska på heltid med folk jag aldrig träffat.

9. Största misstaget?
hmm vet inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja det har jag nog, och skadar mig det gör jag alltid

11. Bästa köpet?
Hm.. materiella saker så var det väl min Ipod tror jag

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hela usa resan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, sommaren med mina bästa vänner och såklart att få åka hit

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Only Girl
Wavin' Flag
In my head
Riding Solo
Like a G6
Real Slim shady
Bottoms up
+ typ 10000 till, de flesta låtar som kommer påminna mig om det senare halvåret av 2010 ligger under kategorin "låtar"

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på sommaren hemma och tagit mer kort! haha

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat, haha

18. Hur tillbringade du julen?
Med min värdfamilj och en bio på kvällen

20. Favoritprogram på TV?
LOST!

21. Bästa boken du läste i år?
The dirt, har inte läst mycket annat haha

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Önskade mig inget speciellt men jag fick mycket jag ville ha ändå.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Tårta och firande på kvällen

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att haft nära och kära här!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans och en tröja, iprincip, klackar! haha

28. Vad fick dig att må bra?
Sommaren, mina bästa vänner, min familj, resan hit, alla vänner här.

29. De bästa nya människorna du lärde känna.
Min värdfamilj och Caitlyn, Tiffany, Tiffany, Janelle, Dalton, Megan medflera.

30. & till sist - är du nöjd med året?
JA! Tror inte det kunnat bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0