no spotify for the US

Gokväll, klockan är nu 18.03 och jag sitter och pluggar lite Romnaticism och Realisism inför engelska provet på tisdag. Todd sitter på nedervåningen och resten av familjen är och kollar på Alexas dansuppvisning i kyrkan. jag orkade inte åka med, dels för att jag vill göra min engelska klar och dels för att jag är alldeles för trött. Rätt skönt att bara ha en hemmadag där man bara kan ta det lugnt.

Det är endast 10 skoldagar kvar innan vårat Jullov, herregud vart tog tiden vägen? Snart är andra 9-veckorsperioden slut, och även första terminen.. Då är det halvvägs kvar för mig, jag är glad att jag inte är här bara en termin, för det hade varit alldeles för kort. Men hittills har jag ju haft hur roligt som helst, det har inte funnits en sekund dom här snart 4 månaderna då jag ångrat att jag åkte! Jag vet att det här året kommer förändra mig väldigt mycket som människa, till det bra då! Och jag kan delvis redan känna av det, och jag vet att det här året är något jag kommer minnas i hela mitt liv och alltid kunna kolla tillbaka på med ett leende. Det är många som runt den här tiden börjar fundera på att åka, och om du är en av dom som sitter och funderar på för och nackdelar med att åka, gör inte det! Bara åk, det kommer vara så värt det! Jag kommer själv ihåg när jag för lite mer än ett år sen satt i bilen med pappa och diskuterade om jag skulle åka eller inte, och han sa att jag var dum som ens tvivlade och att jag borde ta chansen. Och tack pappa för dom orden, för annars hade jag nog inte suttit här.

Visste ni att Spotify inte fungerar i USA? Det är faktiskt rätt surt tycker jag, jag som älskar spotify.. Så snälla spotify (om ni av någon konstig anledning skulle se det här) FIXA SPOTIFY TILL USA!!!

Gud vad mitt inlägg är random, först om plugg, sen om utbytesåret och sen om spotify, ingen röd tråd här inte.

Kommentarer
Postat av: blivande utbytesstudent

men fungerar inte spotify om man har premium?

2010-12-06 @ 16:12:10
Postat av: nataliegoesamerican

det funkar om du har nån i sverigen som kan logga in och ut till dig varannan vecka ;)

2010-12-07 @ 21:41:37
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0