det blev vinter tillslut

Godmorgon!

Sitter och njuter av min första dag på lovet. Jag väntar på att Caitlyn ska svara på om hon kan köra på sin väg eller inte, så jag vet om det blir köpcenter eller inte. Tänkte gå ut och äta lite frukost, och sen bara ta det lugnt.

Caitlyn svarade och det blir nog senare ikväll! :) Så jag har all tid i världen att duscha och äta och sånt.. :) Skönt!

Jag tänkte gå ner och ta en bild på vår julgran så att ni får se den :)


Vår julgran, full med saker på.


Vår bakgård, det blev tillslut vinter här borta också! :)


Framsidan :), det är är vad amerikaner kallar "jätte mycket snö" ;)

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

hihi kul att ni också fårr snö.. då behöver man inte vara lika avis längre ;)

2010-12-19 @ 21:42:26
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0