lite shopping

Nu är jag hemma efter en lång dag med familjen Stackpole. Dom hämtade upp mig runt 12 för att sedan hämta upp deras morfar. Jag och Caitlyn hjälpte hennes mamma att köpa julklappar till hennes mamma, efter 1000 år inne på JC Penneys så gick vi ett tag själv, hittade en jacka inne på Aeropostale och ett par skor inne på Rue 21. Jätte nöjd, mer tid än så hade vi inte och vi åkte till Olive Garden för att äta. Det var jag, Caitlyn, caitlyns två bröder, hennes mamma, och mormor och morfar. Åt Chicken Alfredo, och såklart så fick man världens godaste sallad och breadsticks till förrätt (vilket gör att man är mätt innan man ens fått maten då de ger en så mycket). I alla fall, maten var supergod och övermätta gick vi därifrån för att åka till Walmart.


Mina skor, låga uggs, supersköna! 19.90 dollar - Rue 21 (dom är blåsvarta)


Jacka, lite som min gamla fast varmare. 45 dollar (orginalpris 119) - Aeropostale

Där hittade jag en julklapp till kristy, blev ljus ändå. En liten ljushållare med små vaniljdoftande ljus och ett större ljus som luktar jordgubbstårta! Den luktar supergott ,till och med Caitlyn som inte gillar jordgubbar ville äta upp ljuset. Så det visar hur gott det luktade!

Efter det körde dom hem mig, det är bara jag och Alexa hemma men jag tror dom andra är påväg hem. Tänkte tvätta lite kläder och städa, men det kommer väl inte bli av. Mörka kläder är i ett behov av tvätt, börjar ta slut på dom kläderna. Får ta tag i det!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

vilka fina =)

2010-12-19 @ 13:30:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0