wednesday december 8th

Och så var onsdagen avslutad. Det var ingen 2hour delay idag och det gjorde mig jätte ledsen, det var hur svårt som helst att komma upp ur sängen när man vant sig vid att få gå och sova två timmar till. Men upp kom jag och iväg till skolan bar det, det var ISKALLT ute och när jag kom in i skolan kände jag knappt mina tår.

Blockday idag, och vi började med idrott, Ultimate frisbee och matball, gick ju helt okej förutom att jag gav mitt lag minst 1000 "outs" på matball, det gick helt enkelt inge bra för mig på matball. Men ultimate frisbee är ju fortfarande roligast. Katie lyckades armbåga Cory när hon hoppade och försökte fånga frisbeen, och sedan krockade tenney och austin mitt i ett hopp, hur kul som helst. Mest för att jag och Katie inte gillar Austin och han såg rätt plågad ut. Nej men nu ska vi inte vara elaka här.

Under 3rd period satt jag och läste inför mitt engelska prov som jag sedan hade lektionen efter. Det gick helt okej, jag tror mina delar som jag är säker på jämnar ut mina fel, för jag hade helt seriöst ingen aning på vissa saker. Men så kan det gå, och där flög mina 97% ner till typ.. 80? haha äh vi får se.

Sedan var det lunch och jag och Caitlyn hade roligt som vanligt, jag förstår inte hur en lunch kan vara så hysteriskt rolig. Jag minns inte ens vad som var roligt. Det var i alla fall cheeseburgare till lunch och dom var väl lika trevliga som vanligt.

Mrs Nuzum var inte där under 7th period då hon var ute med A Capella och sjöng. Så vi hade vikarien som jag hade igår och hon satt i ett hörn och kollade. Vi hade en lapp där det stod vad vi skulle göra, vi var knappt halva klassen där men vi lyckades riktigt bra med vad vi skulle göra. 10 sista minuterna så kom A Capella tillbaka, och Alexa var ju där så jag fick sällskap på bussen. Hon påminde mig om och om igen om hur mycket hon hatade bussen + att hon fick jingle bells att fastna i mitt huvud.. På svenska! Bara för att jag inte kunde den på engelska (förutom refrängen) så jag sköng den på svenska istället. För acapella så hade dom en kort jeanskjol och en tröja, så Alexa höll på att frysa ihjäl, så hon fick mig att springa hela vägen hem.. Hela vägen hem = ner halvvägs för gatan till vårat hus, det hemska är att jag höll på att dö efter den lilla springturen. Är inte det rätt hemskt?

Vi åkte till gymmet och jag hade gymnastik, det gick jättebra för mig men timmen gick alldeles för fort. Så klockan var fem när jag slutade gymnastiken och jag satt där och gjorde absolut ingenting ända tills kl 21.00 då Sr5 hade lagmiddag och vi alla åt (ja jag fick också mat). Så jag satt där i 5 och en halv timme innan jag kunde åka hem. Nu hoppas jag verkligen inte på en 2hour delay eftersom jag vill använda vårat Extra hjälp pass imorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0