Läkarbesök på g!

Det har inte hänt så mycket på USA-fronten. Rektorn har skrivit på ett papper och jag har fått tillbaka det andra från engelskläraren också! :) Imorgon ska vi till läkare och göra TBC-test, ska ha lappen på mig tills på måndag och då ska vi tillbaka och även ta första HepatitB sprutan (vet inte om mamma tog twinrix, där både A och B ingår). Det känns faktiskt jätte bra, inte så mycket papper kvar att fylla i och fixa. I princip bara läkarbesöken och två papper på sidan kvar (ena ska mamma och pappa skriva om mig och på det andra hittar vi inte vart man laddar upp dokumentet).
Det börjar verkligen närma sig, i maj ska ju alla som ska till USA träffas i Stockholm (tror jag) och ha lite träff osv. DÅ kommer jag vara helt hyper, kommer såklart skriva om allt såntdär roligt!
Jag vet att det kanske inte är så roligt att läsa min blogg för tillfället, men ja som ni kanske förstod så kommer det bli MYCKET roligare när jag väl är där och när det händer mer än att jag skrivit på lite papper ;) Så håll ut!
bilden är från när jag var i New York 2008. Ni kan ju se central park där! Var där tidig vår (mars) så därför det gråa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0