Avskedsfest

Nu har jag precis haft en avskedsfest för min familj, mina bröder, madde och min kompis familj (deras mamma är mina bröders mamma) eftersom min kompis familj åker till västkusten imorgon, så jag kommer inte hinna träffa dom något mer.. Lite tråkigt, men någon gång måste ju bli den sista (på tio månader).. Mina bröder och madde kommer jag ju träffa fler gånger. Så nu sista veckan eller ja sista 11 dagarna ska jag spendera på att träffa kompisar som jag inte träffat på evigheter och packa och sånt.. Dock har jag en känsla av att packningen kommer att glömmas av och få göras på söndag/måndag nästa vecka.. haha

ja vi åt i alla fall jätte god grillad mat och till efterrätt fick vi tårta! Hihi, jag som älskar tårta! Fick även ett jätte fint halsband av Taras familj.

fint va?

Kommentarer
Postat av: Tara

Hej!



Härligt att det passade dig så bra! =)Hälsningar //Tara och de andra familjemedlemmarna!

2011-05-01 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0