flygtider

Fick mina flygtider av Pierre nyss. Både flyg till New York den 10 Augusti, samt när jag ska hem den 16 Juni. Sen fick jag även veta mina inrikesflyg. Dock var dom väldigt komplicerade då jag har många byten och många omvägar.. Men det är väl så det får bli.


har skrivit mina inrikesflyg. 1 är där jag startar i New York alltså, sedan flyger jag ner till 2an i Florida, för att sedan flyga upp till 3an i Washington DC för att sedan flyga till 4an Parkersburg (West Virginia). Parkersburg ligger en rätt kort bit ifrån mitt hem, även fast jag ska bo i Ohio. Så jag bor verkligen på gränsen till WV. Jag har ca 4 timmars väntetid i Florida och 1,5 timmar i Washington DC. 4 timmar känns ganska länge då jag inte har en människa att prata med, men jag ska väl börja med att hitta min gate och det kan ju ta ett tag. Hellre 4 timmar än en halvtimme.

Det ironiska med allt är att jag flyger på Fredag den 13. Så det är väl antagligen något som kommer skita sig, bara för att jag ska flyga helt själv. Försenade plan, en krash eller något annat roligt. So wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Uschhhh vad jobbigt med så många byten :/ Tycker lite synd om dig... Men du ska kommer klara av det även fast det är fredag den 13e! Jag tänker iaf hålla tummarna :)

2010-07-09 @ 23:50:05
URL: http://lisasusa.blogg.se/
Postat av: Fritiof

Jag ska ju till WV fast åker från NY 9 augusti. Fast jag fick en omväg oxå fast inte lika mkt som din... :P Jag åker från NY till Charlotte, NC, och sen vidare till Charleston, WV, som är i närheten där jag ska bo! ;)

2010-07-12 @ 16:39:02
URL: http://usafrillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0