Presents

Nu är vi hemma igen! Vi hittade faktiskt det vi letade efter och nu är alla presenter klara. Men Amanda (tjejen som bodde där nu iår) berättade att dom är galna i Zebra-mönstrat så det skulle ju vara lite roligt om dom fick något sånt också.. Men det visar sig.


Detta är då presenterna vi köpt. Anledningen till att vi köpt Iittala grejer är för att min familj är finska, och det är iittala också.. Och eftersom det är så jävla svensson och ta med en dalahäst och Snö-smycken så tänkte vi att då kan vi vara lite finska! haha

Vi tänkte hämta resväskan snart också, väga den och sedan börja välja lite kläder som jag ska ha med mig.. Dock ska jag absolut inte börja packa än.. Bara lägga dom kläderna som jag ska ha med mig i en egen liten hög. Sedan börja fundera lite på andra saker som ska med. Får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0