Whywhywhy?

Hallå varför har jag fortfarande inte fått något bekräftelsebrev från Explorius om min familj!? Det var ju nästan två veckor sen de skrev på papprena, och så lång tid kan det ju inte ta att meddela mig det.. Och det med skolan är klart då min värdmamma är kompis med rektorn. Jag vill ju veta mitt avresedatum och allting! Jag vill få det bekräftat att jag har fått en familj.. Jaja, det kommer väl hoppas jag.

Någon som varit med om något liknande eller har någon vild gissning? Feel free, kommentera, snälla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:) vad kostade ALLT-visum, flygtillkostnader, caccin, sprutor osv... förutom fickpengar??



och vilka åker du med & vad är priset?

2010-06-14 @ 13:35:50
URL: http://koffert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0