boring sunday

Godmorgon!

Jag har precis vaknat, något lättad eftersom jag insåg att min hemska dröm bara var en dröm.. Den var helt utflippad.. men jag tyckte ändå att den kändes verklig. Så jag är rätt glad här. Ingen är hemma, Todd jobbar, Alexa är i kyrkan/dans och Kiah och Kristy är på Bingon (18års åldersgräns) så här sitter jag ensam. Tänkte ta lite frukost och sen gå och kolla på tv eller något annat trevligt.

Planen för idag var att jag skulle hänga med Caitlyn, MEN eftersom Kristy och Kiah inte är hemma, Caitlyns familj är sjuk och kan inte köra och hennes pappa lämnade för jobbet 5.30 imorse så tror jag inte det blir något. Får se om jag hittar på något annat istället. Är jättesugen på att gå och kolla på Harry Potter på bio, men jag har 1, ingen skjuts, 2, inte säker på att jag har någon att gå med idag.. så det får väl bli en hemma dag.

har inte mycket mer att säga, någon som har en idé på vad jag kan skriva om? kommentera i så fall! Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0