konversation

Haha dagens konversation under Government lektionen:

Josh: oh edda, say something in swedish!
Jag: Why? :P
Josh: i dont know, its cool.. well lets have a conversation, you're speaking swedish and i'll answer in english! Soo.. how's your day going?
Jag: haha, min dag är bra hittills!
Josh: oh.. i have no clue what to answer, cause i dont know what you just said.. but man, that was hot!
Jag: haha
Josh: if we ever go on a date, you have to speak swedish to me!

Jag och Megan skrattade rätt mycket åt våran lilla konversation, och blyga killar.. det exsisterar inte ens här borta. Haha så bara så ni vet alla tjejer, amerikaner tycker att svenska är jätte coolt och dom ÄLSKAR våran accent.. :)

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag har på min skrivit om ett blogg-award som jag skickar nu till dig. De handlar om att skriva 7 sanningar om sig själv :)Själva bilden finner du inne hos mig

2010-11-05 @ 14:30:32
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/
Postat av: natalie

sounds like you got a date right there! ;D

2010-11-06 @ 16:04:03
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0