Treble chorus

Jag har precis kommit hem från The craft fair som var på skolan. Alla körmedlemmar skulle sjunga där. Treble chorus hade samling kl 9.40 så det var en tidig morgon för oss. Vi satte på oss våra skjortor, kjolar, kavajer, skor och "sjalar" (som Mrs Nuzum sett på donken-arbetare och sedan beställt till oss fast utan M'et). Kl 10 var det vår tur att sjunga, vi sjöng The Fog, Wishing you were somehow here again, Reflections och Bless this house. Det gick inte bra alls för oss, som tur var så kollade inte så många människor heller. Efter vårat fina uppträdande så bytte vi om och jag och Caitlyn gick runt och kollade på allt konstigt man kunde köpa. Fanns juldekorationer, övriga dekorationer, smycken, mat, slipsar, leksaker, kläder ALLT. Vi gick tillbaka in i Aulan runt 11.20 för att kunna se A Capella sjunga, vi hann även se lite Hand Bells 3. A Capella gruppen är typ 3 gånger så stor som våran och 10 gånger bättre.


Jag och Caitlyn i våra fina treble chorus kläder, vi ser ut som flygvärdinnor.

Nu är jag i alla fall hemma igen och sitter och plockar ihop saker jag behöver inför ikväll. Ska hem till Courtney på hennes födelsedagsfest. Jag har planerat att ha mer tröjor idag än vad jag hade igår, + att jag måste ta med min dräkt och allt smink och sånt eftersom vi har Dress rehearsal imorgon på träningen.

Kommentarer
Postat av: äiti

Olettepa hienoja!! Onko kuva sinun koululta? Kiva nähdä vähän kouluasikin. Ota joskus enemmän kuvia sieltä.

2010-11-06 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0