Jag vill bara berätta hur awesome alla mina läsare är! Och jag hoppas att ni gillar min blogg, för jag älskar er.. :) Jag blir så himla glad varje gång jag får en kommentar eller ser att min läsar-siffra är högre än dagen innan. Hoppas ni som hittade min blogg genom Youbetterwork stannar och att ni fann min blogg intressant.

Sen tänkte jag säga att alla ni som läser min blogg eller i alla fall ser det här inlägget. Om ni funderar eller har funderat på att åka på ett utbytesår, så kan jag bara säga. SLUTA FUNDERA! ÅK! Det är seriöst det bästa valet jag gjort i hela mitt liv och om jag fick åka tillbaka ett år i tiden och göra om mitt val hade jag gjort PRECIS likadant. Det enda jag ångrar är att jag en gång i tiden tvekade och jag var såååå nära på att inte åka. Tack mor och far som övertalade mig att göra det här. Och tack för allting :)


Kommentarer
Postat av: amanda

jag skulle vilja se fler bilder!! :)

2010-10-28 @ 12:14:42
Postat av: Nelly

Hej,

jag läste din andra blogg förut och på den så hade du "dagens lista" lr nått sånt och jag undrar bara varför du inte har det längre..? Jag gillade dom :P

2010-10-28 @ 19:06:42
Postat av: Nelly

Vill också se mer bilder btw ;P

2010-10-28 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0