Inför homecomingdansen 07.00

Hejsan hoppsan.

Sitter hemma hos Tiffany och vi håller på att fixa oss inför homecoming dansen.

Imorse hade vi Tag-day, med andra ord gå runt i ett område och tigga folks pengar kl 9 på en lördag morgon.. haha jag gick med Alexa, Katie, Catilyn och hennes kompis. På typ 1 timme hade vi fått ihop 6 dollar sammanlagt haha, men vi fick i alla fall ihop ca 83 dollar och vi hade faktiskt rätt kul, i kylan. var endast 6 grader här på morgonen som tur är så är det varmare nu.

När jag kom hem duschade jag och målade mina naglar och väntade på att Tiffany skulle hämta upp mig. Vi åkte till något grejs med hennes släktingar i en timme innan vi åkte mot Empire Buffet där vi åt Kinesiskt. Vi fick lyckokakor, i min stod det "Real is all a vision. You have to see it for yourself". Sen lärde jag mig säga "nyårsafton" och "grön" på kinesiska. Dock minns jag det inte längre haha

Om en och en halv timme ska vi åka, det tar bara 15 min att åka till skolan så vi tänkte åka klockan 8 och komma lite "sent". Sitter och kollar på tiffany när hon lockar håret, jag är klar nu tänkte ta lite kort strax och lägga upp! :)


jag och tiffany just nu! haha

Vi vann förresten matchen mot South igår!!! 14-13 blev det, det var jävligt jämt för efter första Quatern var det 7-7.. haha sen ledde vi med 14-7 jätte länge, sen gjorde dom en touchdown..

Imorgon ska jag försöka ladda upp bilder och videosar från veckan!! :) Men jag ska gå och kolla till mitt kamerabatteri som ligger på laddning..

Kommentarer
Postat av: åiti

Snygga tjejer!

2010-10-03 @ 09:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0