My practice

Efter skolan hade jag träning.

Gymnastiken gick inte bra alls, min handled gör ont (till och med nu) runtomkring den där knölen som sitter på handleden.. Jag kunde inte röra på handleden utan att det skulle göra ont och tejpning hjälpte inte så jätte mycket. Så det enda jag kunde göra var iprincip att göra lite situps eller andra styrke övningar eller Backhandsprings in i the resi och dit var det kö eftersom jag vill ha en pass fortfarande.

Träningen var okej, folk gör inte som dom blir tillsagda och pratar allt för mycket. Vi har ändrat i pyramiden så det är inte längre en stuntgrupp i mitten (min grupp) utan toppen ska sitta på mina axlar nu, och hon är inte ens duktig på att kliva upp (vilket är super simpelt). Eftersom ingen lyssnade så fick vi göra conditioning, alltså massa styrka. Dock var det rätt kort tid kvar så vi hann bara göra 25 benövningar, vet inte vad jag ska kalla det, 25 crunches och 25 armhävningar. Inte roligt eftersom jag vet att jag inte var en av dom som förstörde för alla.

Efter träningen stannade jag en timme som vanligt eftersom Kristy har två privates att göra varje tisdag. Ägnade tiden till att gå igenom Act 3 lite bättre och MSN'a med Santos via min Ipod.

Har inte mycket mer än godnatt att säga just nu, och vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godnatt och ett stort kram!

2010-10-20 @ 06:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0