Power balance bracelet

Hejsan

Nu sitter jag i gymmet igen! Surprise,surprise!! ;)

Idag var första skoldagen den här veckan eftersom det var Columbus day igår (för att fira att Cristoffer Columbus kom hit eller nåt sånt) så alla var lediga. Jätteskönt. Jag var med tiffany hela dagen, vi åkte och tränade lite runt 2. Vi simmade för kanske en timme för att sen gymma för ca en timme till, skönt men jag insåg att mina muskler inte exsisterade.. haha efter det åkte vi till Mcdonalds i Marietta för att få hjälp av Steve med våran historia.. Dock hann vi knappt göra något eftersom det tog oss aldeles för lång tid att komma dit..

Så idag trodde jag att jag hade ett engelska test, men tydligen så har vi det imorgon.. Rätt skönt men ändå. Lunchen var roligare än vanligt, våran Vice Rektor Mr Huffman ler ALDRIG! Seriöst, stoneface på honom.. Och han är rätt läskig, eller inte riktigt men han är sträng. Sen är han typ 27 och ser bra ut, haha ingen bra kombination. I alla fall, Caitlyns pappa känner honom och vi berättade för honom att Mr Huffman ALDRIG ler, så han hade tydligen gått och pratat med honom och sagt att vi sa att han aldrig ler.. Så Mr Huffman hade sagt att han skulle komma fram och le åt oss.. Inte alls läskigt, haha så vi liksom försökte undvika honom hela lunchen och jag satt och skrattade åt hur rädd Caitlyn var för honom.. haha Han kom inte upp och log, men det är bara en tidsfråga.. Jag såg förresten att det fanns en bild på våran hemsida på honom när han log, läskigt!

I alla fall, på treble chorus kollade vi på skräckfilmer, the ring, skeleton key och the shining. Inte hela men vi skulle hämta inspiration till vårat haunted house som några kör-personer har. Jag är inte med eftersom jag har träning dom kvällarna som dom träffats. Men jag ska gå spökhuset på måndag hade jag tänkt!

Det har kommit världens coolaste armband hit, vet inte om ni har dom hemma. Power balance heter dom. Men det är som magneter i dom, som ska sända ut positiv energi från din kropp så att din flexibilitet, stabilitet och balans blir bättre. Det fungerar faktiskt, vi gjorde några test och det är läskigt vilken skillnad det blir, och min flickis var SÅ mycket bättre med armbandet på.. Nackdelen, armbandet kostar 30 dollar (210 kr).. Det här är en bra sida där det står info om armbandet. Om man kollar på amerikanska fotbolls matcher så kan man se att fotbolls spelarna ofta har två på överarmen och två på underarmen (en på varje arm) för att öka deras stabilitet, styrka och sånt..


där ser ni testen vi gjorde.. det kanske ser bluff ut, men det fungerar seriöst. helt galet. Planen är väl att så många som möjligt ska köpa och ha under våra dräkter på tävlingar och på så sätt göra det "lättare" för oss.. För koncentrationen blir bättre också, och nej det är inte fusk.

Träningen var bra, och vi klarade single-stuntet 8 av 10 gånger! Vi börjar bli awesome.. haha

Men nu tänkte jag åka hem, så om internet fungerar hemma så kanske vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Isä

Saat minulta tuommoisen kumirenkaan puoleen hintaan!

2010-10-13 @ 16:50:25
Postat av: Isä vielä

Beckhameillä ja muilla celebeillä rahaa riittää kaikenlaiseen...

2010-10-13 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0