Sunday practice

Godmorgon.

Här sitter jag i min säng med min smörgås och ett glas vatten, med andra ord min frukost. Om ett par timmar har jag träning och sen kanske jag skulle åka till Megan och plugga med henne. Helt perfekt ju, vi har samma uppgift, vi skriver om samma person, och hennes mamma är engelska lärare! OCH hennes mamma är min favoritlärare någonsin!

Nu innan jag åker ska jag kolla över engelskan lite i fall att det inte blir något ikväll. Jag är inte så pepp på uppgiften eftersom den är så tråkig, men den måste göras och det är inte mycket jag kan göra åt saken. Det är i sånahär lägen jag saknar Helix, där lärarna säger "äh lämna bara in den innan kursen är slut".. Men nej här får vi en uppgift, lämnar vi inte in den i tid så åker 10% av betyget av varje dag som går.. Inte kul, jävla helix som får in mig på dåliga vanor! Nejdå.


en trevlig skylt vi hittade när jag och Caitlyn gick tag-day! haha

Det verkar inte som att det blir något halloweenfirande för mig, men jag ska ta på mig min outfit jag så snällt fick låna av Cory så att ni i alla fall får se hur jag kunnat se ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0