SUPERHERODAY!!

Hejsanhoppsan

sitter på gymmet och har precis haft min andra gymnastiklektion den här veckan, jag har som sagt tagit en extra lektion för att verkligen få till mina flickisar. Jag älskar den här lektionen, jag gillar kanske inte folket i den, förutom typ två men jag och en av tränarna hade sååå kul idag. Först gjorde vi runt 60 stillastående flickisar och det gick huur bra som helst. Sen gjorde vi några rondat-flickisar in i den mjuka delen (resi på engelska) och det gick hur bra som helst, och vi gjorde massa coola saker haha.. vi är från och med nu TEAM AWESOME! Haha och hon lovade att bjuda på glass om jag "råkade" slå till eller på något sätt skada dom små irriterande ungarna hahah. Jaja jag gjorde inte det i alla fall eftersom dom försvann.. typ

Idag var det SUPERHERO-DAY. Tiffany och hennes mamma hämtade mig innan skolan eftersom vi matchade och det kändes konstigt att åka buss i min superhjältedräkt.. I alla fall, det kändes jätte konstigt att komma in i skolan eftersom det knappt var någon där och det såg ut som om ingen var utklädd. Men snart så började folk strömma in, det fanns batmans, catwomans, tjejen i filmen superhjältarna, vissa hade batman/spiderman/superman tröjor, Taylor hade en egen liten "cape" som hon skrivit Supersleepy på. Haha, det var hur roligt som helst och jag fick hur mycket kommentarer och komplimanger över min söta lilla dräkt. Under engelskan kom faktiskt två tjejer och bad mig komma ut för att dom ville ha ett kort, jag vet inte om det hade något med The yearbook eller om dom bara samlade kort på folk men det var roligt.

På treble chorus så hade vi lite lärakänna lekar, så en person skulle komma upp, hon fick en postit-lapp på ryggen med ett namn på någon från våran klass på. Hon skulle visa alla vilket namn hon hade och folk skulle sen börja beskriva personen och tjejen med lappen skulle sedan gissa vem det var. Haha, det var jättepinsamt när mitt namn dök upp, alla är så gulliga här, hörde att jag var fin av minst 5 pers, och alla hörde antingen att dom var jättefina, att dom var världensbästa vän, att dom var galet roliga, något supersnällt. Det var jätteroligt.

Tiffany skjutsade mig hem också. Kristy kom hem 10 min efter oss och jag tog mina saker och åkte hit igen.. Inte mycket tid hemma inte. jag har överfört alla bilder till min dator, vet inte om jag ska spara och ladda upp alla i helgen eller om jag ska ladda upp vissa nu och resten senare.. Men tänkte göra ett bombinlägg med spiritweek bilder. Jag har inte så många eftersom jag suger på att ta upp kameran. Jag vet att jag lovade bilder från idag men jag är för blyg för att fråga om jag kan ta kort på folk haha.. Jaja imorgon är det NERD-DAY och jag ska försöka ta kort då.. I'll try. Ska även försöka få kort på själva skolan innuti och på lite fler människor.

Jag ska fixa lite så kanske jag skriver mer senare :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ota vain kuvia! Amerikkalaiset pitävät kuvissa olosta. Rohkeasti vain.

2010-09-29 @ 23:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0