College football

Vad glad jag blir att det finns några som vill att jag ska ha en frågestund och jag ska nog fixa en snart! Den slutar.. när jag tycker att jag fått tillräckligt med kommentarer ;) haha

Jag har precis kommit hem till Tiffany, dom hämtade upp mig 8 imorse och vi åkte mot West Virginia för att kolla på College footballs matchen West Virginia - Maryland. Det var hur häftitg som helst, en stor arena med massa folk i gula kläder. Vi satt på rad 9 precis vid 50-yards linjen. Vi var såå galet nära. Jag har faktiskt börjat förstå det här med amerikansk fotboll, jag vet i alla fall när jag ska skrika osv. Och det är ju en förbättring. På våra platser låg det gula Mountaineers tshirtar och hennes pappa köpte oss kepsar. Det var galet varmt, över trettio grader tror jag och vi kokade sönder. Men det var hur kul som helst och West Virginia vann! Wohoo..


arenan ser ni hur nära vi sitter?


the game


jag och tiff i våra gula fina kläder


haha ser ut som om jag tagit kort på en tv, men det är ingången till läktaren och det är bandet som står på planen!

Jag sov hela vägen hem och nu sitter vi hos Tiffany, vi ska åka och köpa mat på Wendy's och sen ska hon sova hemma hos mig! TTYL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad roligt med bilder. De var fina. Är dem tagna med din kamera? Du är sååå... brun. Här är ca 13-15 grader på dagarna så det är helt okej för att vara Sverige,.

2010-09-19 @ 08:59:04
Postat av: amanda

fy fan vad häftigt!!

2010-09-19 @ 12:39:28
URL: http://http:
Postat av: Isä

Sinähän menet ihan amerikkalaisesta! Hyvää kuvia.

2010-09-19 @ 12:48:32
Postat av: Felicia

Hej! Jag undrar bara ifall du tycker det är värt att lägga så mycket pengar på ett utbytes år. Jag vill jätte hjärna åka men jag börjar fundera på vad jag kan göra med pengarna om jag inte åker.

Gillar du din värdfamilj?



Tack :)

2010-09-19 @ 12:50:04
Postat av: Sanna

Kan inte du berätta hur det var när du landade och skulle träffa din värdfamilj, typ detaljerat? Hur kändes det osv.. ?

2010-09-19 @ 18:13:00
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0