mina tva dagar pa the fair

Jag borjade pa ett inlagg hemma hos tiffany efter batturen, men jag hann inte klart.. sa jag ska fortsatta och sen beratta vad jag gjort efter det.

Nu är vi hemma från båtturen, vi har inte varit på båten hela tiden, utan vi har varit hos Tiffanys mormor också. Vi åkte först till en man som heter Heck Hecker, eller han kallas så. Han har en massa båtar så det var med en av hans båtar som vi skulle ut med. Det var jätte coolt för det såg ut som ett hus innuti. Jag och Tiffany satt och pratade lite och åt massa snacks och frukt. Sen bestämde vi oss för att gå ut och sola och chilla, vilket slutade med att vi nastan somnade, vi gick in eftersom det var stenhart pa marken och sov ett par timmar pa soffan istallet. Heck Hecker berattade att hans container (eller nat) var med i Spiderman 3, det star hecker pa den eller nagot sant och en bla bil kor in i den. I alla fall sa hade han den hemma hos sig och vi fick komma och gora nagot. Han ar cool, han hade aven nagon batfilm pa 19 min som snurrade runt pa skolor i england sa massa barn fran england ringde honom och sant.

Efter det akte vi till hennes mormor, hon var snall och vi at lite mat och umgicks. Efter det var det dags att aka hem en svang (da jag borjade skriva inlagget) och sen till the fair. Kiah och alexa salde sina kalkoner igar, dom gick pa runt 300 dollar vilket var helt okej. Grand champion mastaren i kalkon-gruppen fick hela 900 dollar for sin lilla kalkon! VILKEN VETTIG MANNISKA BETALAR SA MYCKET FOR EN KALKON? visserligen betalar dom inte bara for kalkonen utan aven for att personen lart sig massor eftersom den maste kunna en del om sitt djur osv.. men 900 dollar ar liksom.. 6300 kr.. GALET. Mamma och pappa, nar ni laser det har, skulle ni vilja skaffa mig en ko eller nagot till nasta ars fair? for dom gar for ungefar lika mycket.

Idag forsov jag mig nastan, vaknade kl 7 och hade 20 min pa mig att fixa mig.. Inte roligt vilket slutade med att jag fick lov att sminka mig i skolan innan klockan ringde. Skolan var som vanligt helt okej, dock ar jag halvsjuk sa jag var inte med pa idrotten och jag var jatteseg hela dagen. Men Kristy har nagon medicin som hjalper lite, sa jag ska ta det idag ocksa sa far jag hoppas att jag ar bra imorgon. Jag och Tiffany akte efter 7de lektionen eftersom vi skulle till the fair och jag hade anda bara lasning och kristy tyckte att jag kunde slippa det. Jag hade faktiskt chansen att slippa hela dagen men duktig som jag ar sa gar jag till skolan. Haha, i alla fall vi akte till donken kopte lite mat, akte till tiffany, svettades ihjal, badade i poolen och solade lite, kollade pa hennes minihast och hennes 10000 kaniner, akte till the fair och hangde dar hela kvallen. Det var fortfarande 30 grader ute kl 9, jag svettades sonder, vanligtvis brukar det vara runt 20 grader sa att du maste ha tjocktroja pa dig for att inte frysa..

Jag ar i alla fall hemma nu, imorgon ska vi traffa min kontaktperson Steve Flinn (om jag minns namnet ratt) och han ska beratta lite regler osv. Kristy skulle ringa till internetgrejen ocksa!! Excited, for snart mina vanner kommer jag kunna skriva normalt. Forhoppningsvis far jag min telefon ocksa, for jag har jatte manga nummer som jag lovat att jag ska smsa nar jag far min telefon.. It stinks. Sen kanner jag mig onabar nar ingen kan hora av sig till mig..

Jag borde nog sova lite nu, sa att jag kommer upp imorgon, pigg och frisk! Btw sa fick Kiah och Alexa bada runt 800-900 dollar for sina kor.. I'm soo gonna be a farmer! eller inte, jag skulle fasta mig for mycket vid mina alskade djur och grata floder nar dom ska slaktas.. uhuu, Todd fragade om jag ville slakta deras kalkoner, visserligen pa skamt men usch skulle inte ens vilja veta av det.. haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, gillar din blogg, undrar bara varför du inte uppdaterar lika mycket längre? :P

2010-09-09 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0