Sista skoldagen för veckan

Liten snabbuppdatering såhär efter skolan.

Dagen gick bra, hade iprincip inga lektioner förutom Engelska som var den enda "plugg lektionen" idag. På kören sjöng vi lite inför State. Mrs Nuzum tog mig till sidan efter lektionen och bad mig inte vara med och sjunga med dom om jag nu inte skulle till state. För jag är tydligen den "starkaste och mest ledande" i soprano2 gruppen så utan mig så skulle dom inte klara sig, så hon ville se hur det gick utan mig osv. Kändes bra att få höra det.

Efter skolan var det revuepractice, gick väl helt okej inga större framsteg haha. Efter det satt jag bara och väntade på min skjuts hem och det var väl rätt chill. Hjälpte Jessi att lägga papper i kuvert som de sen ska skicka ut till alla. Inte det roligaste man kan göra, men det måste bli gjort och eftersom jag inte hade något annat för mig så var jag snäll och hjälpte henne.

Nu försöker jag packa klart det allra sista innan min värdmamma kommer hem och hämtar mig. Så himla puuumpppeed för att träffa alla igen.

Kommentarer
Postat av: cattis

Hej!



Jag har bara några frågor angående cheerleading som du höll på med:



1. hur mycket kostade det att hyra dräkten?

2. Fick du göra audition för att komma med i teamet, och isf vad fick du göra under audition?

3. Måste man kunna volta etc?



Tack för en rolig blogg!! :)

2011-04-15 @ 21:17:34
Postat av: Josefin

Ha det sa kul i DC!!!

2011-04-15 @ 21:54:26
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0