Bilar, tuggummi, och Rapps

Min dag har varit fullspäckad, har först åkt och ätit mat på cocothai med mamma och pappa, sedan åkte jag och mamma och kolla på lite bilar, hitta väldens finaste röda bil! haha så mycket minns jag om den. Men ah, sen åkte vi och handlade lite mat, träffade Julia i kassan i coop så jag ville prata med henne och eftersom mamma körde shopexpress grej så fick jag lov att köpa ett paket tuggummi för att ha en anledning att stå i kön (kände mig tom utan något att köpa haha).

Umgicks med Cornelia och Johanna på kvällen. Ritade lite, med Koncordia och Cornelia. Sen gick jag, Cornelia och Johanna ut i skogen och plocka hallon. Mysmys, gjorde lite glass på kvällen innan det var dags för mig att åka hem.

Imorgon är det min första körlektion på körskolan som gäller. Så om ni borlängebor är smarta, håll er inne! Men nu ska jag lägga mig och kolla på lite Pretty Little Liars innan jag ska få min skönhetssömn så jag orkar köra imorgon. Blir fotbollsträning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0