I've come to grips with life and realize this is going too far

Trodde inte att en torsdag kunde bli såhär lång och seg. Har en allmänt dålig dag och alla treor är borta i Stockholm på Sacomässan så det är inga roliga treor i skolan. Det blir att plugga stenhårt nu, har så sjukt mycket att göra, orkar verkligen inte med det här året, suger ur all motivation och lust ur en. Ska bli JÄTTESKÖNT med jullov måste jag säga.
Jag är väldigt taggad inför helgen också, mina favorit tvillingar fyller arton imorgon och det blir nog en två-dagars. Ska ta mig till Kupolen och köpa lite presenter till dom idag. Snart, snart är hela gänget arton. Inte många kvar nu.

Kommentarer
Postat av: ...

Tack...

2011-12-02 @ 19:46:14
Postat av: edda

vem är du? och vad säger du tack åt?

2011-12-03 @ 15:16:26
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0