Lost myself and I am nowhere to be found

Ibland känns I-dagarna som ett riktigt slöseri på tid, jag är galet omotiverad på att arbeta klart och sitter mest och glor på dokumentet. Hade migrän hela kvällen igår och vaknade upp vid fyra imorse med en sån sprängande migrän att jag trodde jag skulle dö, varje andetag fick mitt huvud att kännas som om den skulle explodera och jag hade knappt ork att ta mig upp och leta på en huvudvärkstablett.
Scary moment, sitter och lyssnar på låten jag la upp igår, och såg precis att Katha lyssnar på exakt samma låt, fast originalet utan att någon av oss visste det.
Snart är det tack och lov lunch, någonslags julbord är det men vad det innebär är oklart. Så ska jag träffa fina Mia efter skolan och leta julklappar med henne. Får se vad jag hittar på för något till alla. Men nu ska jag försöka få något gjort på svenskan dom sista 20 minuterna. Har skivit 1500 ord och är inte ens nära på att vara klar, och det är en jävla bokanalys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0