Ricinolja - vägen till långt hår?

Finaste Maria tipsade mig om Ricinolja idag, och sa att jag måste prova det. Och ni som aldrig hört talas om ricinolja så är det ett laxeringsmedel (nej jag ska inte dricka det) som man masserar in i hårbotten ca 30-60 min innan man duschar för att håret ska växa bättre. Och det syns skillnad på Maria vill jag lova, hennes hår har blivit så fint och långt så nu hoppas jag på samma resultat. Får se då, har precis smetat in hårbotten med det och håret ser ut som att jag inte duschat på två veckor men sånt får man leva med om man vill bli fin, ändå ingen som ser mig nu.


Finns att köpa på apoteket för 40-50 :- så spring iväg och köp om ni är intresserade, är ni tveksamma GOOGLA.

En förebild glömde jag att ta, så det fixar jag när håret torkat efter duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0