She told me she was the one, and that everything was done

Vi har varit ute på lite shopping äventyr idag, hittade mig ett rött läppstift och så köpte jag två ricinoljor till, dom verkar ju helt slutsålda i Borlänge. Och påtal om slutsålda, det finns ett par skor på Nelly som jag velat ha ett ganska bra tag nu men inte riktigt haft de pengarna över. Men nu igår så fanns dom änligen i min storlek igen, och så någon timme senare så var dom helt slut, jag letade överallt efter dom och jag kunde bara hitta 37or (vilket får duga om inga 36or finns) men inga som jag kunde få innan nyår. Så idag fick jag ett sms om att skorna återigen fanns i lager på Nelly så jag sprang hem från stan till hotellet igen och satte mig på datorn, och som lovat så fanns det 36or där, men när jag sedan ska ta mig till kassan så står det att dom är slut. Blir helt galen, men jag kanske har fixat så att en tjej kanske vill sälja sina till mig (hennes passade inte henne) så jag sitter och inväntar svar.
Ni kanske vill se lite bilder från resan hittills?
Mitt och Jakobs hotellrum, helt ok fönster där alltså.
Jag under Midollo di Bamboo behandlingen.
Här fick jag sätta mig efter min pedikyrbehandling (som faktiskt var nästan helt ok, men lätt värt det när man såg resultatet) och efter att ha färgat ögonbrynen och ögonfransarna.
Såhär såg jag ut idag, ungefär som alla andra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0