So come a little closer, tell me those three little words



Hemresan var hemsk, mådde så galet illa och båten fortsatte bara gunga. Men vi kom hem och jag träffade upp den sjukt snälla Maija och hennes kompis i Täby så att jag kunde köpa skorna av henne, och dom är gudomliga.

Igår sprang jag runt på mellandagsrean för mina jeans sprack, så det blev ett par nya jeans, en sen julklapp och en guldig tunnel till mitt öra (ska ha guld ikväll så måste ju matcha). Sen på kvällen kom Tara, Cornelia och hennes mamma och Jakob för lite sent julfirande. Supermysigt och roligt, skönt avslut på året måste jag säga.

Nu har jag precis vaknat, ska duscha och göra mig ordning lite. Kommer en liten sneak peek på min outfit senare. Ikväll ska väl gänget till Hampus och vad som händer är lite oklart men det visar sig.

Mina julklappar ska ju fotograferas också! Glömmer hela tiden bort det.

Kommentarer
Postat av: Louissa

DAMN VA SNYGG DU ÄR! Dör ju......avis

2012-01-02 @ 02:42:16
URL: http://mariamelouissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0