Tio sanningar

I brist på annat.. eller i brist på inspriation för skolarbete så här kommer tio saker om mig.

  1. Jag hatar att trampa folk på tårna och döljer gärna mina egna åsikter för att slippa det.
  2. Jag har sen jag kom hem från USA förändrats väldigt mycket i både stil och musiksmak.
  3. Jag är helt galen i tatueringar, piercingar och töjningar och tycker att det är iprincip det snyggaste i världen
  4. Älskar färgen rosa, och de flesta av mina kompisar associerar mig med den färgen, dock är jag inte fullt lika galen i det längre
  5. Vill antingen arbeta med fattiga barn i Afrika eller som veterinär när jag tagit studenten
  6. Tycker att fötter är den absolut äckligaste kroppdelen någonsin
  7. Jag klarar inte av att andras fötter nuddar mig eller att någon tar på mina..
  8. Jag är ganska blyg av mig, men när jag väl känner mig bekväm med någon så är jag hur framåt, och rätt knäpp av mig
  9. Min musikstil varierar väldigt mycket och jag lyssnar på det mesta.
  10. Anser att mitt val att åka till USA ett år är ett av de bästa beslut jag någonsin tagit, har växt så mycket som person tack vare det.

Kommentarer
Postat av: fridaj

hejsan!

jag är i usa nu och har det jätte bra! men jag undrar hur det känns för dig när du har varit hemma ett tag? var allting annorlunda när du kom hem? snackar du nu med personer som du lärde känna i usa? känner du själv att du blev bättre på engelska?

hehe jaa jag undrar rätt mycket jag.. vore kul om du kunde svara!

kram! :)

2011-12-19 @ 19:12:49
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0