Chilla på gymmet

Nu är jag klar och nu väntar en 2 timmar lång väntan på Kristy. Hon har non-travel laget, alltså ett cheerlag som inte åker på tävlingar, eller bara tävlingar i närheten så det blir därför billigare och föräldrar behöver inte åka långa resor och planera helger för tävlingar. Så det är ju skönt för dom, lite mer som cheerleading i sverige, jag tror dom har en tävling nu den 12 februari.

Så min gymnastik  var idag tillsammans med alla "non-travel" barn, och de är på en så mycket lägre nivå och det är jobbigt. Haha men det gick bra ändå och jag fick veta att ajg "hoppar" lite innan jag "sätter mig ner" för min stillastående flickis. Alltså skuttar till lite innan jag sätter mig ner. äh kan inte förklara.

Just nu sitter jag och diskuterar Amerikaners syn på snö med Josefin och lyssnar på musik. Och det tänkte jag fortsätta med, så ha en bra natt? hahah :)

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Hahahahaha men vad härligt! :D Då behöver jag inte oroa mig så mycket då ;) Nu måste jag sova, men får läsa vidare på din blogg imorgon! Goodnight! :) Kram!

2011-02-03 @ 22:40:14
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0