Crazy Government

Nu sitter jag på gymmet igen, för 3dje dagen irad. Skolan gick bra och det var sista dagen på terminen och även min sista dag då jag hade Psykologi, min favoritklass.. Usch hemskt, nu måste jag lida mig igenom Career Ed. Fick tipset från Greg, "don't have a gun close to you while taking that class, i promise you, you'll be tempted.." Låter inte det som något att se framemot?

Och jag har även fjäskat till mig ett A idag, för första gången någonsin. haha eller ja typ. Det var i Government och jag hade 88.5något så det rundas upp till 89 vilket är 1 procent från ett A.

Jag: really? 1 percent?? that's like soo close to an A. By the way, I was going to turn my homework in yesterday but your door was locked, and thats why I turned it in this morning.
*Mr. Schob höjer min poäng för läxan från 25 poäng till 30 eftersom max var 30 om man lämnade in igår* och nu står mitt betyg på 89.474 (avrundas ner till 89)

Mr. Schob: Haha wow, how close can you be..
Jag: please Mr. Schob, its sooo close, let me just have what's left to get an A..
Mr. Schob: Okay everyone, lets vote. Edda has an 89.474 in this class who thinks that I should give her an A?
*alla räcker upp handen i princip och Mr. Schob höjer min läxpoäng till 35 så att mitt betyg blir högre*
Jag: hahah thank you soo much!
Mr. Schob: and now, what team, Stealers or Packers? (spelar superbowl i helgen och mr. schob är ett STORT stealers fan)
Jag: Stealers ofcourse ;) haha what did you expect? haha
Mr. Schob: hahah, You better!!

För er information, jag har ingen koll på Football så jag sa bara till honom att jag hejade på stealers hahah.

Något annat som var roligt var att han lät en kille som inte ens är i min klass ha hand om "dagens fråga". Så han frågade alla om vi hejdae på Stealers eller Packers. Han var ett stealers fan. Slutresultatet var Packers - 9 Stealers - 6

"Okay, so stealers 6, packers 9, thats not fun! haha or actually it was kinda funny. hahahaha" och hela klassen började skratta. Gotta love 4th period.

Sen spenderade vi resten av lektionen till att spela Spoons. Det går ut på att man har en kortlek, och massa folk eller ja mer än två i alla fall. Och så i mitten har man skedar, men det ska vara en för lite, så om man är 5 som spelar så ska det ligga 4 skedar i mitten. Så får man 4 kort och så börjar man skicka runt korten och det gäller att först få 4 lika kort, och när man får det så ska man ta en sked. Då gäller det för alla andra att så snabbt som möjligt ta en sked och personen som inte har någon förlorar. Dom satt och spelade "strip-spoons", men Mr. Schob kollade på dom konstigt så de bestämde sig för att om man förlorade så fick man en bokstav och när man hade alla så förlorade man, alltså S-T-R-I-P. Jag var bara med sista omgången och då hade Spence S-T-R-I och Josh hade 2 skedar, vi slet och kämpade för att få skeden för det var jag och Spence som inte hade någon. Det var helt galet, så jag fick den till slut och Spence förlorade. Fast jag insåg inte förens senare att hon bara hade en bokstav kvar. Kände mig jätte dum för antingen så spelade hon sur eller så var hon en JÄVLIGT dålig förlorare. Haha hon blev skitsur, och sa att hon aldrig tänkte förlåta mig (vilket jag inte tror på haha) och ja hon var inte glad, alla andra skrattade dock så jag vet inte. Jaja det var kul så längde det varade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0